Kirksekiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç önermem.2 ay farklı şehirde olduğum için ödenmeyen faturadan dolayı aboneliğimi iptal edip, ne haber verdiler, ne aradılar.Tam tamına fiyasko bir firma.
Fatura ödemeyip hizmet almak istemek de ayrı bir fiyasko.