İSTANBUL...

Burada yaşanmaz diyorum, çilesi eziyeti bitmez diyorum ama farklı bir şehire gittiğim gibi özlüyorum. İSTANBUL çok farklı bir olay. (YTD = Yaşam Tavsiyesi Değildir)