Araç getirme işi çok sancılı bir süreç diye biliyorum. Ekşi sözlük, donanımhaberde çok başlık var bu konuyla alakalı. başından geçenleri anlatanlar mutlaka sorunlarla karşılaşmışlar
Ürün getirme kısmını bilmiyorum.