Moralinizi bozmak istemem ama bana da bir sitem için böyle mail gelmişti. 1 hafta sonra banlandım. Bu 1 hafta içerisinde siteye içerik falan eklememiştim. Politika ihlali deyip banladılar. Şu an sitenizle ilgili ne yapıyorsanız çizgiden dışarı çıkmayın