Kardeşim anne baba çok değerlidir. bunun yeri ayrı ancak hayatına faydadan çok zarar veriyorsa uzaklaşmak en mantıklısı.
0'dan hayata başlayıp bir yerlere varabilmek kolay değil hedefine sıkıca bağlanıp çok iyi bir şekilde çalışırsan yapamayacağın hiçbir yok.
o hedefine ulaştığında geçmişe dönüp baktığında gülümseyeceksin eminim.
o yüzden kafaya takıp zarar vermek hiç kimsenin faydasına değil.

not: senin durumunu yaşayıp ailesini terk edip, kendini aşırı geliştirerek aylık 15-20k kazanan arkadaşım var.