Hakkında hayırlısı olsun. Ben de birkaç kez ailemi silmenin eşiğine gelmiştim ama kıyamadım. Hayat senin hayatın olsa da aile öyle kolay silinmiyor. Üstelik bir de tek çocuk olunca daha zor.

Abin yaşında sayılırım, bu yüzden nasihat ya da öğüt niteliğinde değil ancak bir önerim var. Zaten halihazırda yazılım altyapın var. Her kola saldır, kendine yatırım yap ve kendini geliştir. Örneğin Back-End biliyorsan Front-End'e de yardır. SEO öğrenmenin sana zararı olmaz mesela. SEO bilirsen yazılımlarını SEO uyumlu olarak geliştirirsin, bir adım öne geçersin.

Başarılar dilerim.