Benim kızdığım nokta anne ve babaların çocuklar üzerinden ailenin masraflarını ödemesi. Arkadaş biryerine güvenmiyorsan neden çocuk yapıyorsun. Herkes neden ikinci çocuğu yapmıyorsun diyor bana. Ya arkadaş ben tek çocuk büyütebilirim ikinciye gelecek sağlayamam. Çocuk yaparım ama o çocuğun sırtına neden fazladan sorumluluk yükleyeyim. Herkes ana ise analığını baba ise babalığını bilecek. Sonra bu çocukların psikolojisi neden bozuluyor diyorlar. Allah sabır versin bu durumda olanlara.