Arkadaş fotoğrafı nasıl yeni sekmede açarım dememiş ki fotoğrafı Yeni sekmede açtığımda çok küçük, büyük görmenin yolu var mı demiş. Ne yazık ki yok, r10 direkt o boyutlarda kaydediyor.