yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendr aynı durumdaydım ama seninki daha kötü imiş. Benim babam severdi bizi ama hiç göstermezdi babama hiç derdimi anlattığımı hatırlamıyorum. Ne zaman başlasam anlatmaya işim var derdi. Yalan söylemeyim bulunduğumuz ildeki maddi varlığı iyi olan yani zengin olan sayılı kişilerdendik ama ben ne zaman babamdan para istesem verdiği para 1-2 lira annem babam ayrıldı ben annemde kalıyorum. Sonuçta cahil(eski) insan tipleri şuan yazılımdan para kazanıyorum ne zaman para kazansam yok haramdı yok bu oyundu tepkisi görüyordum. Ama artık alıştı sana tavsiyem ayrı eve çık biz kuzenimle öle yapacaz az kaldı yani 18 imi bekliyorum hayatında başarılar
dediklerin mantıklı aslında. ama benim kuzenlerde farksız biri benle yaşıt mal gibi evlendi diğeri ise karabüke giidecek