Yıllardır süren rezaletten sonra kapattırdım. Şimdi de port vermiyorlar. 1 aydır port bekliyoruz. Öyle kurumsal bir firma ki çalışanlarından bir tanesi Allah'ın sopası yok, beklersiniz ne zaman bağlanacağı belli olmaz der. Başka çalışanı bu işin tekeli biziz mecbur bizden alacaksın der. Ne kurumsallık ne de telekomünikasyon ile alakası olmayan firma bozuntusu.