Aynı sorun bendede mevcut. 2 gün 11 - 12 mbps görüyorum 4 5 6 gün 0,90 2 mbps üstüne çıkmıyor. Down desen zaten 0,99 1 üstü çıkmıyor. Arıyorum 12 mbps geliyor kapınıza diyor. Diyorum kapıya gelmesi önemlimi içerde o hızı alamadıktan sonra ne işimi yarar kapıya kadar gelmesi. Evimin içinde neti kullanamayacaksam bakın diyorum tamam beyfendi arıza kaydı diyor 2 3 mesaj sonra ortadan kayboluyor. Bu sene Eba TV cart curt bahane ediyorlar.