Merhaba, arkadaşlar artık bıktım. 2 Senedir TTNET kullanıyorum burdaki olan alt yapıda 16 mbps den fazla olmuyor haklılar sorun yok fakat hız testinde upload 0.9 çıkar mı, hız ise 7,8, 9 bazen inanamayacaksınız 3! Gerçekten bıktım en sonunda cayma bedelini ödeyeceğim iptal edin dedim "İşlem yapacam." dedi ve bekletti 2 3 gun sorunsuz kullandım sonra tekrar bozuldu. Bıktım artık iptal etsek 3 5 gün bekleyeceğiz SMM işi ve birçok kişiye APİ hizmeti verdiğimiz için bir şey yapamıyorum. Mağdur olan HERKES buraya yazabilir mi ve çözüm üretelim, bakalım sayımız kaç olacak....