coderadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hacı abi gitsem bile öyle her ay arayıp para isteyecek bunu istemiyorum ben de para makinası değilim ben abi geleceğim var daha yeni 19 olduk bir bismillah yani.
Kardeşim Allah yolunu bahtını açık etsin. Biraz zaman geçtikten sonra ara aileni. Yüzüne söyleyemediklerini telefonda söyle(hakaret olarak değil). Ailenin sana yaşatmadığı sevgiyi ve saygıyı hiç unutma ki birgün evlendiğinde eşine ve çocuğuna aynısını yaşatma. Hayat sana çok güzel dersler veriyor ve yolun sonraki kısmında çok büyük dersler seni bekliyor. Umarım hep iyi insanlar karşına çıkar ve başarılı bir evlat olarak dikilirsin ailenin karşısına