Hesabım açılmazsa ödemeyi yapmama gibi bir durum olabilir mi acaba. Her şey şuan oradaki bakiyeye bağlı.
Hocam üzülerek söylemeliyimki hesabınızın açılma durumu %1 lerde ne yazıkki. Net birşey söyleyemiyorum google bu. Ödeme yapmamasını da hesaba katın siz her ihtimale karşı.