Hocam tam emin olmamakta birlikte, kapanan hesaplardaki bakiyeyi 1-2 ay içerisinde yatırdıklarını bir çok yerde okudum. Bu forumda da denk geldiğimi hatırlıyorum hatta. Eğer bu konuda hakkında politika değişikliği vb. şeyler olmadıysa beklemekten başka çareniz yok gibi gözüküyor.
Hesabım açılmazsa ödemeyi yapmama gibi bir durum olabilir mi acaba. Her şey şuan oradaki bakiyeye bağlı.