berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam ben hata yaptım sanırım. sizin kalima bu mu? yarın müsait olunca bana sesini bir iki notaya tıklayarak gönderme imkanınız var mı numaramı bıraksam?
O şekilde anlayablleceğinizi düşünmüyorum ama isterseniz gönderirim. Evet kalimbam bu, sesi gayet güzel.