GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bulmaya çalışalım hocam bakalım 😊 uygulamada güzeldir 😅 sahibinden'e vs. baktınız mı
önce r10a sormak istedim. orası *********** kaynıyor