Maalesef ki durum bi yaklaşık 5 Milyon İnsanın durumu bu hocam eve birşey götüremek 2 kişide suç var insanlarda devletimizde çok büyük sorumsuzluk var insan şunu diyor keşke şöyle olsaydım
Allah yardımcısı olsun inşallah düzgün bi hayatı olur
Bu tarz şeyleri görünce içimiz burkuluyor maalesef