KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçgiyim bayileri çoğaldı. Bir xml ekle siteye ürünler yerleşsin, reklamı daya mallar satılsın.
5 6 yıl önce olsaydı belki bu kadar kolay olabilirdi Ama artık bunu yapan yüzlerce alternatif var.

Sana tavsiyem, sermaye oluştur, Eminönü, Karaköy tarafından toplu mal topla. Bunları eTicaret sitende ve pazaryerlerinde sat. (Not: İnternetten satacağını söyleme!)
Emin ol bayisi olduğun yerin sana vereceği fiyatların çok altında alacaksın malları. Böylelikle rakiplerinden daha uygun fiyatlarla internette
satacaksın.
Hocam çok sağolun güzel anlatmışsınız , ama ben yüksek ciroya sahip olmak istemiyorum, sadece kış sezonunda boş durmamak adına böyle birşey yapmak istiyorum örnek günlük 200-300₺ reklam çıkarak , ayda 1-2k kâr kalmasını isterim sizce , olurmu ?