Merhaba bir kaç yıl önce ağrı yapmadığı halde 2 tanesini aralıklı olarak çektirdim. Benim 4üde yarı gömülü haldeydi ve cerrahide alındı. Aynı anda genel anesteziyle çekilebiliyor ve iyileşme sürecinde aç kalıyorsunuz. Alternatif olarak lokal anestezi ile iki ayrı taraftan çektirmemek koşuluyla aç kalmadan ama her seferinde iyileşme süreci bekleyerek uzun sürede de çektirebilirsiniz

benim şimdiki aklım olsa tek tek değil topluca 4 taneyide çektirir 1 kere cefasını çekerdim.

Bu arada genel anestezi korkusu vs. olan hastalarda uygulanıyor genelde normalde lokal anestezi ile alıyorlar

acı hissetmiyorsunuz fakat anestezi iğnesi can yakıyor. Ayrıca çekiştirmeyi falan ister istemez hissediyorsunuz. Ama genel olarak ameliyatı kafaya takmamakta fayda var. Anestezinin etkisi geçince asıl zorluklar geliyor. Bol bol buz tutmanız hafifletecektir bayağı acınızı.