Önce sağ veya sol şeklinde 2 posta olarak çektirmen mantıklı olur fakat ağrı ve yeme içmede sıkıntı çıkarabilir. Uğraşırım vaktim çok diyorsan 4 sefer ayrı ayrı çektir. Ben geçenlerde 2 adet bir'den çektirdim çenem 1 haftada kendine geldi

Daha önce 1 adet çektirdiğimde pek sorun yaşamamıştım.