Çevremde koronaya yakalananlar daha doğrusu semptom gösterenler hep sigara içmeyenler.. Sigara içip de yakalanan çevremde yok. Aslında var ama onlar da mecburi test sonucu pozitif olduğunu öğrendiler. Kesinlikle tavsiye falan değildir.. Sigara öldürür...