Seolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cambly gibi uygulamları araştırdınız mı ? ben deneme üyelikle denedim camblyi. gayet tatmin edici.Orta üstü seviyede ingilizcem var, 4 ay amerikada kalmışlığım var.Hani 0 ingilizcesi olan birisi olarak konuşmuyorum.. Birde ne istediğinize bağlı. gramer mi öğrenmek istiyorsunuz yoksa konuşma mı ? konuşma ise kesinlikle cambly vb uygulamalar, gramer ise udemy.

konuşma udemy den öğrenilmezde hocam. sıfır ingilizcem var. gramer edinmek istiyorum öncelikle.