Arkadaşlar çevremde gözlemlediğim 5 yakın korona vakası oldu ve bunlardan bir tanesi vefat etti.
Fakat bir durum dikkatimi çekti

1) Sempton gösteren 5 hastada görülen şikayetler
  • Kas eklem ağrısı, tat koku alma sorunu, ateş
2) Hastalarda izlediğim dikkat ettiğim nokta
  • Hepsi evli kişiler
3) Bulaşılıcılık ( Bu kısım çok dikkatimi çekti )

1. Aile : Evli karı koca : Hasta Kadın, 10 gün boyunca maskesiz dolaştılar ev içerisinde kocasına bulaşmadı.
2. Aile : Evli karı koca ve kocanın anne babası : Hasta Erkek, 1 haftadır hepsi maskesiz ev içerisinde kimseye bulaşmadı.
3. Aile : Evli karı koca ve çocuk : Hasta koca, ölümle sonuçlandı (Bilinen rahatsızlığı yoktu) ev içerisinde kimseye bulaşmadı
4. Aile : Evli karı koca : Hasta Erkek, eşi ile beraber maskesiz dolaştı yine bulaşmadı
5. Aile : Evli karı koca ve 2 çocuk : Hasta Kadın, maskesiz dolaşım ev içerisinde kimseye bulaşmadı.

Burada altını çizerek şu dikkatimi çekti; Sempton gösteren kişilerin bulaşıcılığı sanırım az, gizli sempton göstermeyen hastaların bulaşıcılığı çok yüksek..

Bu tamamen benim gördüğüm bir öngörü,

Sizin çevreniz de bu şekilmi ?