Merhabalar,
Vexy Botumun ismini değiştireceğim. Tabii Discord Support isteğimi yerime getirirse...
Çilek Bot - Munis Bot
Çilek = Soyadım olduğundan böyle düşündüm.
Munis = Anlamı güzel ve Osmanlıca bir kelime olduğundan düşündüm. (cana yakın, sevimli, uysal, yumuşak.)
Sizce hangi ismi yapmalıyım? İkisi arasında kaldım. Seçim sizin...
Teşekkürler