Merhabalar,

Vexy Botumun ismini değiştireceğim. Tabii Discord Support isteğimi yerime getirirse...

Çilek Bot - Munis Bot

Çilek = Soyadım olduğundan böyle düşündüm.

Munis = Anlamı güzel ve Osmanlıca bir kelime olduğundan düşündüm. (cana yakın, sevimli, uysal, yumuşak.)

Sizce hangi ismi yapmalıyım? İkisi arasında kaldım. Seçim sizin...

Teşekkürler