Arkadaşlar,
intodns veya mxtoolbox vb. araçlar domain kontrolü yaptığınızda single point failure diye bir hata veriyor alan adları.
Aslında bu bir hata değil, demek istediği tek bir sunucuda host ediliyorsunuz olurda başına birşey gelirse sunucunun
siteniz down kalacak.
Şimdi merak ettiğim şey şu, 2 adet CentOS 7 x64 + Plesk panel sunucu, birbiri ile replike çalışabilir mi?
Kusura bakmayın CentOS tarafında çok bilgim yok, Windows ve IIS tarafında bu replikasyon ile mümkün, bir iki ufak tefek ayar ile yapılabiliyor.
Siz ftpye seçip bağlanıyorsunuz, A girdinizin TTL süresine göre 2 sunucudan birine bağlanıyorsunuz ama farkında olmanıza gerek yok
dosyanızı atar atmaz sunucu hemen diğer sunucuya da replike olup eklediğiniz dosyayı o tarafada koyuyor ve iki sunucuda güncel içerik
oluşuyor, birinden biri down dahi olsa site devam ediyor çalışmaya.
Bunu Plesk'de yapmak mümkün mü?
2 Ayrı sunucu ve Plesk panelde tek bir site host etmek mümkün mü?