Merhaba,
Türk.net iyi ve kötü olarak söyleyebilirim. İyi Tarafları:Bulunduğunuz bölgede yerde kendi sistemini kurmuş ise daha yüksek hız alabilirsiniz 50 - 75 - 100 MBit gibi . Tahattüt olmaması, alabileceğin en yüksek hızı almanız, fiyatın sabit olması, Farklı firmadan geldiğinde 120 TL karşılaması( 20 TL * 6 ay boyunca indirim faturada) vb. gibi olayların olması, Kötü tarafı: Müşteri hizmetleri olmaması, Arızalara anında müdahale edilmemesi(Türk Telekom Kaynaklı * Altyapı Türk Telekom olan bölgelerde *) Yeni bir bağlantı sağlıyorsanız bağlantı için bir geç olabilir (Türk Telekom kaynaklı), bazı durumlarda çözüm bulunmaması, bulunduğunuz yere göre sürekli altyapı kaynaklı sorunlar yaşanması ve Çözüm bulunmaması ( burada bazı durumlar Türk Telekom Kaynaklı)
Uzun lafın kısası kullandıkça iyi yanlarını ve kötü yanlarını görmüş olursun. Nitekim benim 3
türk.net aboneliğim bulunmakta ve 10 dan fazla kişiyi
türk.net abonesi için ikna ettim. şu ana kadar bir problem yaşamadılar sadece altyapı hariç