Son güncellemelerle beraber, Google artık sadece kullanıcı odaklı içerikleri ön plana çıkarıyor gibi. Aldığınız backlink ne kadar kaliteli olursa olsun, sıralamaya eskisi kadar etki etmiyor. Hiç backlink almadığım sitelerde sıralamalar çok iyi seyrediyor diyebilirim. (Burada baclink derken çöp sitelerden alınan linkleri kastetmiyorum. Kaliteli sitelerden alınan tanıtım yazısı içinde bulunan backlinklerden bahsediyorum)

Bu tamamen benim izlenimim. Kesinlikle doğru olduğunu iddia etmiyorum.

Sizlerde durum nedir? Backlink aldığınız site yada konularda ilerleme kaydediyor musunuz?