ben sorunsuz kullanıyorum. evet 35 mbps veriyorlar ama lan kablosu ile modeme bağlanırsan tam bu rakamı görüyorsun normal kablosuzda bağlantı kalitesine göre 20-25leri görebiliyor. Genel olarak diğerlerinden kötü değil hatta artısı taahhüt gibi zırvalıkları yok istediğin zaman kapatabiliyorsun