Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımı güzel prof yazılmış fal uygulaması arıyorum. Uygulama içi satışlı.

Satışını yapan arkadaşlar iletişime geçerse sevinirim.

Sıfırdan yazdırılmayacak. Çünkü aldığı işi bitiren yazılımcı bulamadım R10 da 😂
biraz beklerseniz hocam uygun fiyatlı fal v2 çıkaracağız, size pmle özel dönüş yapabilirim