Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir musibet bin nasihatten iyidir derler, istediğiniz kadar insanlara doğruları veya yanlışları anlatın onlara istedikleri cevapları vermediğiniz sürece genellikle terslenirsiniz. O yüzden en doğru kararı vermişsiniz. Kimseyi kafaya takmaya gerek yok hocam herkesin kendi iradesi var ve herkes aldığı karardan sorumludur.