Şu saadet zinciri olayı benimde başıma geldi, bi kız arkadaşımız 3000tl ile sadet zincirine girmek için iphone aldı üniversite 1. sınıfta taksitle sattı. Sonra bizide çekmeye çalıştı, arkadaşlarıma yapmayın etmeyin dedim sokturtmadım, kız bize ben BMW ile gezerken siz kangolarla geziceksiniz dedi o sıra arkadaşın kangosu vardı arada bırakıyordu. Kız ikinci sınıfta üniversiteyi bırakmak zorunda kaldı o parayı ödemek için babası öğrenince okuldan alıp kasiyer olarak markete verdi. Bide çok iddalı konuşuyordu...