aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memlekette insanımız kendini kandırmayı cok seviyor malesef.
Hayır yani orjinal diye satmasa sıkıntı yok. Ama bağıra bağıra orjinal diyor lavuk. İnşallah şunun önüne geçilir.