ileriBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 kgda ben alayım reçeli iyi olur herhalde
ekarum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ücreti nereye yollayacağız. tel numarası var mı özelden atar mısınız. wapp'tan yazayım, konu aklımdan çıkmıs. arada kaynar, ayıp olur size. hayırlı satıslar...

Allah razı olsun pm den telefon numarası gönderildi afiyet olsun şimdiden