dudbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok çok geçmiş olsun Allah acil şifa versin. Tam olarak semptomlar neydi ? Ateş, öksürük vb varmıydı ? birde sigara kullanıyormusunuz hocam ? Araştırdığım kadarıyla sigara içen kişilerde virüs akciğere giremiyormuş daha farklı reaksiyonlar gösteriyormuş bu yüzden. Bilginiz varmı acaba ? Birde kendinizden ilk nasıl şüphelendiniz ?
merhaba hocam evet sigara iciyorum sadece tad ve koku kaybı burun tıkanıklıgı mevcut suanda bile tek tük sigara içiyorum