İkinci öğretim ise yapılabilir de birinci öğretim zor oluyor. Ben birinci öğretim olduğum için okurken bulduğum tek iş akşamları ve hafta sonları bir internet cafede part time çalışmaktı. Ayrıca üniversitelerin yemekhane ve başka bölümleri de part time öğrenci alıyor ama genelde tercihlerini 2.öğretim okuyanlardan yana kullanıyorlar.