İletişim Fakültesinde okuyorum okuldan sonra çalışmayana mezun olunca da iş yok. Bölümünüze göre değişir ben hemen ilk yıl hem eve çıkayım hem çalışayım hem okuyayım gibi bir rüyaya kapılmayın.