kesinlikle felaket tellallığı değil reel gerçeklere göre objektif bakmışsınız bir bir çıkmış birde neyden hayır gelip neyden gelmeyeceği belli bir şey, bence insanları güzel tanımışsınız tamamen çekmeyin kendinizi ama gerçekten anlayacak insana tecrübelerinizi aktarın