Merhaba arkadaşlar. Biliyorsunuz ki okullar salgın devam ederken açıldı. Medyada izlediğimiz gibi herşey hazır ve mükemmel değil maalesef. Biz öğretmenler elimizden geleni yapıyoruz lakin sizden de katkılarınızı bekliyoruz.
Okulumuz Güneydoğu Anadolu'da taş binalardan oluşan eski bir köy okuludur. Öğrencilerimiz için maske, dezenfektan, siperlik konusunda yardımlarınızı bekleriz. Dileyen arkadaşlar özelden bilgi alabilirler. Teşekkürler