Bill & melinda gates foundation adında bir vakıfları var her sene yoksullar ve zor durumdakiler için milyarlarca dolar yatırım ve harcama yapıyorlar. Fazla bilim kurgu filmi izlemekten herkez teorisyen oldu bu pandemi sürecinde dünya azda olsa kendine geldi doğru ama çoğu ülke için durum çok kötü bir hal aldı. Örneğin ülkemiz gibi zaten ite kaka giden sistem durdu ülkede her şey tam bir keşmekeş içinde insanlar endişeli ve gelecek kaygısı almış başını gitmiş. Bill gates'in iyi bir insan olup olmadığı düşünmeden önce uzaklara değilde kendi içimize bakmamız lazım
"Venezuela" gibi bir durumun içine düşersek bizi kurtaracak kimse olmaz.