Merhaba herkese,
Önceki başlıklara baktım ama sorumun cevabını bulamadım. Bilen kişilerden birkaç cevap bekliyorum.
Varolan Euro'yu, Finansbank Euro hesabıma gönderemiyorum. Bir limit altı var mı? Yoksa Finansbank TL hesabımı vermem lazım. Bitcoin olarak gönderme şansımız var mı? Bir de ben Payoneer hesap açarken nüfus cüzdanımı eklemeden oluşturdum. Bunu eklemem gerekiyor mu?