Hayattaki izlediğim yollardan birisi her daim yanlış yapılan bir şeye doğru gitmek ve yanlış gördüğüm bir şeyin doğrusundan emin isem insanları yönlendirmeye çalışmak oldu. 27 yaşındayım ve yaklaşık 3-4 ay önce bende sizin aldığınız kararı aldım. Böylesi daha güzel. Kimse doğruları yapmak zorunda değil, bu bir tercih meselesi ve her koyun kendi bacağından asılır. Vicdanen uyardığım konularda da vicdanımın üstünü örttüm, haddin değil diyerek..