Selamlar
benim şöyle bir sorum var.
örneğin günlük 400 TL bütçe ile reklam açıyoruz gün boyunca en fazla 100 tl harcadı diyelim sonrasın 1 saat içerisinde 300 TL gibi bir rakam harcıyor bunun sebebi ne olabilir ki
çünkü normal değil bu şekilde dönüşüm almamız çok düşük örneğin görselde 17:00 - 18:00 arası 363,97 tl harcamış
(OTC reklamı)
birde
CPM (
1000 gösterim başına ücret) çok yüksek geliyor 25tl-27tl bunları düşürmek için ne yapmak gerekiyor