eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen çağrı merkezindeki arkadaşın gelip bağlaması gerekirdi kabloyu, iyi olmuş aradığınız, utanmıştır bir daha kimseye böyle yapmaz.
aynen aynen hatta bak geldi şimdi kabloyu lehimliyor düt düüüüt ♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿