3 gün servis bekledim en son indim evin altına kabloları kendim değiştirdim aradım müşteri hizmetlerini benle görüşen arkadaşı talep ettim gerek kalmadı ben hallettim dedim abartısız.
Aynen çağrı merkezindeki arkadaşın gelip bağlaması gerekirdi kabloyu, iyi olmuş aradığınız, utanmıştır bir daha kimseye böyle yapmaz.