iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler
Güle güle kullan 10₺ hediyemiz geldi 😂
Teşekkürler

İstanbul trafiğinde çok lazım oluyor özellikle Beyazıt,Laleli bölgesin de çok kullanıyorum