MGurgan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizler güveniyorsanız yatırım yapın kazanın ancak insanları üye etmekle uğraşıp riske sebep oluyorsanız lütfen bu tür oluşumları övüp durmayın. Çiftlik Bank denen ponzi sistemde ilk çıktığında yatırımcıları aynen böyle konuşuyordu yok inekleri gördük yok cidden para veriyor evet ilkte veriyordu ancak ne oldu çark dönmeyince veremedi ve dolandırıp kaçtı. Çok yatırım yapmak isteyen bu sistemi kurar evinde vb güvenle yapar. Emin olun kimse bu kadar kolay para kazanamaz. Bizim Türk milleti böyle şeylere çabuk kanıyor.
kardeşim burda zorla üye yapan yok forum sayfasında konu açıp öneriyoruz isteyen olur istemeyen olmaz. Ben sadece ödeme aldığımı söyledim isteyen üye olur istemeyen olmaz.