mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seans başı 3-4bin tl ise ucuza kaçmakta haklı millet hocam
Seans başı değil. Paket işlem fiyat yazdım. Öyle olsaydı bu ülkede pek kimse epilasyon yaptıramazdı sanırım :d Seans başı tüm vücut için 500 Tl gibi rakamlar normal rakamlar. Fakat piyasada 500 liraya 1000 liraya hayal satan güzellik merkezleri mevcut maalesef.