Abc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam öncelikle ne iş yapacağınızı bilmiyorum ama artık 2012 oncesi makinalara güncelleme gelmeyecek. 2015 de sadece ssd uprage yapabilirsiniz. klavye mouse 1000 TL bunu göz önünde bulundurun. 2012 ile 3 nesil fark var. bana kalsa 2015 alırdım hocam.
Doğru hocam 2015 ve üzeri cihazlara bakmaktayım şuanda.
ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımcı değilseniz 27 inc çok büyük kalıyor. Ama bu devirde de ssdsi olmayan 8gb ramli bir cihaz alınmaz şahsi görüşüm. Upgrade işlemini ve fiyatlarını araştırın. Çok pahalıya kaçmadan ssd ve +8gb ram upgrade yapabiliyorsanız 2015'e bakın. Bütçeyi bilmiyorum ama yeni nesil bir şey alayım diyorsanız upgrade edilmiş Mac Mini'lere de bakılabilir. Nisan gibi i7, 16 gb ram, 512 ssdli modelini aldım. 2000 lira da klavye ve fareye harcadım. 14 15 bin liraya güncel canavar gibi bir makinem oldu. (2k ekranım vardı, ekran kısmına harcama yapmadım)
Yani hocam 8 gb yeterli değil işte en az 16 olması lazım