uzak durun hocam. merdiven altı kurslardan verim alamazsınız. bisiklete binebiliyosanız, motoruda her türlü sürersiniz zaten.
başka sürücü kurslarınıbgezerek başlayabilirsiniz hocam baştan durumu anlatın ancak normalde sıfırdan birine öğretmeleri lazım, öğretmemeleri onların tercihi veya motor işinde fazla etkili değiller.başka kursları geziniz
Bisiklet sürüyorum onda sıkıntı yok fakat onlar öyle dediği için yazılmadım, tanıdığımız bir sürücü kursu vardı işi usulünce yapan bir kurs sorduk isim verdi, birde orayla görüşeceğiz bakalım, hayırlısı...